2009-09-20

Ryggont

Jag har så j***a ont i ryggen! Började igår och blev värre och värre under dagen. Sitter i ena sidan och ner mot rumpan och sen går det ner i benet hela vägen till tårna. Antagligen för att jag satt i valphagen för länge..jag kan inte sitta rakt upp och ner på golvet, men man kan ju tycka att en liten stund ska gå bra men tydligen inte igår. Jag blir så förbannad rent ut sagt på denna dumma rygg den förstör så mycket.
Det känns som jag vaggar fram när jag går, gångstilen känns helt mysko. Ännu värre är väl att Kristoffer jobbar så hur ont jag en har och hur lång tid det tar att ta sig ur soffan så måste jag upp för alla vovvar ska ju ut, valpar ska ha mat flera gånger per dag och dem ska ju tränas med.
Tillslut testade jag spikmattan igår kväll och sen somnade jag på den ett tag och när jag vaknade hade det faktiskt hjälpt en del, så jag får väl snart gå och lägga mig på den igen.
Nu ska jag sluta gnälla får väl gå och pussa på våra små underverk, då blir man glad igen=))

Inga kommentarer: