2008-10-31

Halloween


glitter-graphics.com


Japp idag är det Halloween det läste jag i almanackan *S* Har inte så stor koll även om jag visste att det var nu snart. Det var bara när man var väldigt ung som man hade koll på allt sådant, då var det ju alltid Halloween fest. Sådant är det inte längre nu tar jag bara det lugnt hahaha och myser med små skruttarna ja alltså busvovvarna.
Självklart blir det Idol....hejja Kevin som vanligt.

Idag har jag varit fruktansvärt trött och har jätteont i huvudet men så är det ibland.
Har försökt få lite fason på Destiny även om det inte är lätt. Herregud hur kan man ha så mycket spring i sådana små ben?! Jag vet inte ens hur man ska beskriva henne, hon är som skjuten ur en kanon, som en skuttande känguru , ett barn med ADHD och damp hhihihi. Godis har aldrig funkat för att få uppmärksamhet för hon har varken tid att titta på mig el godis, men idag gjorde vi framsteg..hon kunde stå still och titta på mig en liten stund iaf. Ja man måste ju vara glad för det lilla=) Sen är hon ju inte så gammal ännu heller vår lilla plutt.

Ha det så fint allihop



glitter-graphics.com

Inga kommentarer: