2008-07-29

Varit i stan

Sessan

Idag mötte jag mamma och syrran i stan och så gick vi en vända för att shoppa lite. För min del blev det bara lite smått, tex avmaskningsmedel hahahaha Ja till hundarna då=) Ingen har mask vad vi vet och det finns ju så mycket delade meningar om man ska avmaska el inte om man inte ser mask. Vi brukar inte göra det så ofta men jag tänkte att nu har det ju ätits massa jord och gräs osv så det skadar ju inte=)

Vi skulle testa att äta på den nya pizzerian/restaurangen Infinity. Väldigt stora pizzor, lite annorlunda med mozzarella ost på men gott var det=) Mamma testade fullkorns pizza, aldrig hört innan, men den var faktiskt god. Det var roligt att träffas och prata lite:-)

Nu ikväll har Prada fått ett bad, den hunden fäller ju fortfarande det hjälper ju inte att borsta verkar det som *L* Nu ikväll nu måste det vara bort allt, det kan inte finnas ett strå ull kvar nu. Hon är en nakenfis , el nja inte egentligen för hon har massa lång ytterpäls=) Riktig liten sötnos.

Nu är kl 02 39 kanske jag borde testa att sova. Men jag gillar inte att sova det är sååå tråååkigt. Det måste vara något av det mest onödiga som uppfunnits =P

Jaja gonatt gonatt

Inga kommentarer: