2008-01-29

Utmanad

Hej Hopp

Fick en liten utmaning, ja lite frågor att fundera på av Emma,Gimli & Midas=)
Kan ju vara en skojig grej att svara på=)

Vad gjorde du för tio år sedan? (för djur ett år sedan)
Therese: Då bodde jag i Vinslöv och umgicks med mitt underbara "killgäng" och Linda=)
En underbart skojig tid som jag aldrig glömmer, vi hade sååå kul.

Armani: Jag gjorde nog det vanliga, äta busa sova, och så terrorisera dem andra lite *S*

Adidas: Vadå gjorde, jag låg ju i mammas mage och bara väntade på att få växa och pluppa ut.

Vad gjorde du för ett år sedan? (för djur en månad sedan)
Therese: Jag hade ryggskott och halva foten var avdomnad=( Och så var Ängla och Lillpotte små busfrön på ca 10 v=))

Armani: Då åt jag upp den sista julmaten och bara mös med familjen.

Adidas: Ja det var ungefär en månad sedan det var massa ljussken på himlen, dem var jätteroliga att titta på och dem skrämde mig inte alls.

Fem snask jag gillar:
Therese: Choklad, Gott & blandat,kladdkaka om det får räknas in. Coca cola tänker jag med räkna in=) Åh allt går ju typ under chokladkategorin, marabou Digestive, mums

Armani: Bacon godis, tuggpinnar, köttbullar, korv, ost, ja allt såklart ;)

Adidas: Jag äter nog allt, jag gillar samma som min storebror det förstår ni väl *L*

Fem sånger som du kan hela texten till:
Therese: Oj exakt hela, mja. Jag vill ha en egen måne. Främling, Sommartider, Nationalsången haha, just nu har jag hjärnstillestånd och inte en endaste låt dyker upp i mitt huvud jaja

Armani: Vadå ska jag kunna sjunga?

Adidas: Jag har en alldeles egengjord sång med rörelser till. Mamma och husse kallar uppträdandet för "Sälen" . Inte dåligt med både rörelser och ljud för lilla mig=))

Vad skulle du göra om du var miljonär?
Dela pengarna med min familj. Köpa saker och mat och resa runt i fattiga länder och barnhem och skänka bort det.
Bygga ett stort hus på landet som passar oss och våra pommisars liv=)

Armani: Köpa godis och leksaker och be mamma och husse köpa en jättestor tomt.

Adidas: Jag skulle köpa massa lekkompisar.

Fem saker som du gillar att göra:
Spendera tid med familjen. Umgås med mina underbara pommar. Se små valpar växa upp.
Gå på utställning, träffa folket och se de vackra vovvarna och äta godis=) Vänta jag glömde ju min bästa kompis datorn, den älskar jag ju att sitta vid.

Armani: Äta mat, springa, springa, springa, dra i dem andra vovvarna, gå på promenad och sitta i soffan.

Adidas: Träna, busa, dra mamma i byxbenen, bita henne i fötterna och brottas med mina kompisar.

Fem saker som du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
Kläder i en second hand affär, blanda blommigt, och rutigt osv. Stövlar som går över knäna.

Armani: Skor

Adidas: Jag gillar inte kläder, jag vill inte ha några alls helst.

Fyra favoritsaker:
Therese: Datorn, Tv-apparaterna. Videon, och hela huset såklart.

Armani: Mjuka sängen, stora sängen längs hela väggarna, tuggpinnarna och mc donaldsbollarna.

Adidas: Alla leksaker, helst Mc donalds bollarna, tuggpinnar och strumpor jag lyckas sno.

UTMANING NUMMER TVÅ; Denna utmaning går ut på att skriva en lista på sju saker man önskar sig. Det behöver inte vara materiella eller realistiska saker.
1: Långt och lyckligt liv.
2:Att familj och vänner får vara friska och lyckliga och att vi får många roliga stunder ihop.
3: Underbara dagar tillsammans med dessa underbara pommar och att dem får bra liv.
4:Att världen skulle bli "snällare" och vi slipper så mycket skit.
5: Massvis med pengar så man kan köpa det man vill.
6: Ett hus på landet el ett nytt hus man designat själv.
7: Att få se många pomvalpar födas och se nattens el dagens ljus här hemma, få växa upp och bli friska små individer.

Det var allt från oss.
Kramiz

Inga kommentarer: