2008-01-25

Tindra ska sussa

Såhär sover Tindra på natten=) Kuddarna är inte iordning riktigt brukar göra det när jag själv lägger mig men det syns kanske att yttersta kudden ligger på fel håll och det är Tindras egna.
Kolla så liten hon är och ändå tar hon sån plats*L* Husse ligger på andra sidan och han trillar nästan ut på natten för jag och prinsessan tar hela sängen.
På nattduksbordet har jag fått stapla böcker så hon har sin vattenskål, innan väckte hon mig på natten så fick jag räcka henne vatten. Sen kom jag på denna smarta idé *L* Vet ni att det tog 4 år att komma på den hahahahaha.

-Tindra tänker. Vem kommer och stör mig när jag ska sova......?

-Hallå kan du sluta och blixtra på mig jag är trött nu och vill sova.
(Det är husse hon är arg på som tur är för det är han som håller i kameran)

Visst är hon söt vår prinsessa=))

2 kommentarer:

Hanna sa...

kanonsöt liten sessa! Snacka om bortskämd då mina får hoppa ner o dricka själva när de är törstiga! hehe :-D

Woolly Wonder´s Pomeranians sa...

Tack=) Men Tindra kommer inte upp el ner, el ner kommer hon nog men hon gör det inte. Så då hade jag ändå fått vakna för att sätta ner henne=) Så då är detta en lösning och visst får man skämma bort dem lite=)))