2007-12-14

Bakat......

Idag el kväll iaf så har jag bakat, duktigt va=) Skulle egentligen bara baka lussebullar men dem skulle jäsa 40 min så jag tänkte att då skyndar jag mig och gör kanelbullar emellan för dem ska bara jäsa 10 min. Men jag var inte så snabb på att få ihop det så Stoffe kom alldeles lagom och fick pensla och hälla på pärlsocker, för det var verkligen dags att börja med lussebullarna då.

Lite kanelbullar snabbt ihopslängda, jag bakar inte så ofta så jag är väldans nöjd.

Alla plåtar är provsmakade och dem var väldigt goda. Stoffe tyckte dem var så goda så han ska gå igenom dem en runda till *S* Jag med alldeles snart först ska vi äta fiskgratäng.
Jag vet att det är sent men vi äter oftast vid denna tiden eftersom han jobbar.
Jag var på Maxi innan och köpte glögg. Stoffe dricker inte vanlig så jag kom hem med tre olika. Icas glögg till mig själv, har hört den ska vara god. Jag gillar ju mest Blossa annars.
De andra är vitvinsglögg och vaniljglögg så vi får väl se hur det smakar.
Kramelikram

Inga kommentarer: