2009-05-07

Trött

Oj vad lite jag har bloggat, är ledsen för det men just för tillfället har jag ingen ork och kraft, känner mig helt orkeslös och ständigt trött. Hela kroppen värker som vanligt och man blir lite nedstämd av att alltid ha ont *gnäll* *gnäll*

Har badat och fönat en del hundar och nu trimmas det. Men varför är det alltid alltid samma visa, anmäler man till utställning så fäller dem av veckan innan=/ Tur det finns massor av täckhår, syns ju inte så mycket då, fast det känns om man tar i pälsen *S* Tänk egentligen så stor skillnad det är att ta i en fullpälsad och en avfälld pom.

Har börjat ta fram lite grejer inför resan imorgon, men jag kommer inte på vad som behöver packas, och det är ju ändå en del som behöver med men men springer väl runt som en yr höna imorgon bitti *S* Så brukar det vara=)

Har stoppat ett par jeans i tvättmaskinen och jag kom på att dem behöver hängas upp om det ska finnas en chans att dem hinner torka tills imorgon, tänkte ju ha dem på ditvägen.

Ja ja jag får väl gå och fortsätta med packningen

See ya later friends

Inga kommentarer: