2009-05-22

Hundsaker

När vi var på Hässleholmsutställningen blev det en hel del shopping till vovvarna och som vanligt kommer man hem med grejer som man inte planerat *S*

Hundben, fällar och valpfiltar går ju åt som smör så det är ju nödvändiga saker, sen blir det lite småplock alltid med=)
Leksaker går alltid hem så tre st nya inhandlades. Stoffe har valt den rosa, först ville han ha en likadan jättestor men jag kan erkänna att när leksaker kostar nästan 150 kr kan jag tycka det är onödigt *L* Dem är ju inte så fina och hela efter en stund=)) Den lilla kostade ca 60 kr lite mer ok haha Men det var absolut ett bra val dem är helt galna i den här hemma, alla vill ha den. Sessan somnade alldeles nyss med den i munnen, vägrade släppa. Holly satt bredvid och "suckade" och bara väntade på att kunna norpa den=) Men det blir ju fruktansvärt dyrt att köpa 7 likadana leksaker varje gång. Egentligen ska ju alla få en men ja det går ju inte tyvärr. Sen är det ju lite trist med likadana *L*

Den är helt underbart söt=) Jag älskar leksaker hahaha Finns så många fina, jag vill ha alla.

Sen hittade vi ett svart överdrag till Biabädden 120*100 cm så det var toppen=) Jean Peau shampoo, sådant går alltid åt.

Hittade även en cykelkorg till hund, vilket jag inte alls tänkt köpa men men. Kristoffer tyckte absolut jag skulle ha den haha Håll med om att den är fruktansvärt söt och rosa=) Hundarna gillar den och har självklart provåkt den. Får ta bättre bilder, synd jag inte fotade när Sessan och Holly åkte tillsammans. Smart är den för där är många fack och så kan man haka av den och ha som väska, lite stor för det kanske men det funkar. Kristoffer ville köpa jordgubbsplantor att sätta i blomlådorna och det var ett bra tillfälle att testa cykelkorgen. Så Tindra fick följa med på en tur och få lite ensamtid=) Då gick det bra att haka av den och ha som väska i blomsteraffären. Tänkte stått utanför men dem sa att jag fick gå in=) Så nu har vi förhoppningsvis jordgubbar om ett tag=))

Jättenöjd med all shopping, ska ta en bild på biabädden sen.

Har ju glömt skriva Pradas kritik så här kommer den.

Very nice orange sable bitch. Very showy. Lovely head and expression. Good lay back of shoulder. Super short back. Excellent tailset. In excellent condition. Moved well but prefer better hindmovement. James Newman Irland

1 kommentar:

Catrine sa...

Bra det ikke bare er jeg som liker å kjøpe hundeutstyr:) Kan snart starte utsalg av hundeutstyr jeg,Mini har det aller meste,og jeg finner stadig noe nytt han bare mååå ha:)