2007-11-16

Grattis Syrran

Hej
Det var ett tag sen vi skrev.

Först vill jag bara säga

Grattis syrran på födelsedagen

Hela 22 år blir hon idag, kan inte fatta hon är så gammal haha

Kan nån förklara för mig varför korten blir så konstiga inomhus?!?! Jag blir galen. Har satt kameran på automatisk inställning så den ska känna av blixt, om det är inne el ute osv. men korten blir så mysko så fort det är utställning.
Jaja skitsamma ja lägger in lite kort iaf.

Malmö valputställning 11 nov Valpklass 6-9 Mån 1 HP

Ja som ni förhoppningsvis ser el iaf förstår så är det lilla Adidas som korten föreställer.

Dags för kritik

Den här veckan har Stoffe varit på kurs i Stockholm. Han skulle kommit hem nio igårkväll men var först hemma halv tolv. Tyvärr hände det en tågolycka som försenade allt, antingen frivillig el ofrivilligt så hamnade någon framför ett tåg.
Hemskt hemskt, samtidigt fattar jag inte hur man ofrivilligt kan hamna framför ett tåg, okej om man blir knuffad på perrongen, fast man är väl inte så dum så man står så nära kanten.
För att bli träffad av tåget måste man ju gå upp på spåret precis när tåget är vid dig annars blir man ju inte träffad, ser man att ett tåg närmar sig så funderar man väl inte ens på att gå över.
Nej jag kan verkligen inte förstå hur man kan bli träffad av ett tåg om man inte självmant hoppar.
Mamma har varit här och sovit nu när Stoffe var iväg, kul att umgås och prata. Tittade film, åt mat, chips och godis mums.
Hatar att gå till tandläkaren och har inte varit där på flera år men denna vecka tog jag mod till mig och gick dit usch usch.
I Onsdes var jag och vaccinerade lilla Tinni Winni. Ja det är då Tindra=)
Har idag varit och fikat hos syrran, jag och Stoffe ska dit imorgon för han jobbar idag, då ska vi få smörgåstårta, åh vad jag längtar=)
Hej sålänge

1 kommentar:

Anonym sa...

God kväll !!
Håller helt med dej gällande tåg över/på körningen..
skönt å ha haft mamma över för lite snack å sånt:)

***********

Du är inte ensam om att inte gilla tandläkaren.. sist jag var där hade en bit av en tand losnat+att dom upptäckte 2 hål.Inget kul alls.

*************
Hoppas de gick bra nere i Malmö samt att ni fick bra kritik..

Önsakr er en Trevlig helg

mvh Marie