2007-11-21

Hej Hopp


Dagarna går så fort så man glömmer ju bort att skriva emellanåt.
Stoffe ligger i maginfluensa vilket inte är speciellt roligt, jag mår iaf bra änsålänge=/ Hoppas det varar, vill inte bli sjuk.

Så igår var jag och mamma på mixhuset och tittade lite men jag köpte inget. Sen var jag och shoppade två adventsljustakar i massiv ek. Det kliar i fingrarna jag vill så gärna börja sätta upp allt. Det är så mysigt, jag älskar det. Men jag får vänta några dagar till

På kvällen stack jag till mamma igen för att äta kycklingtallrik, såå gott. Dem har inte det på vår pizzeria här nere så man får passa på om man är på andra sidan stan*L*

I måndes var jag på jysk men inte hade dem sådan gardin som jag skulle ha. Dem håller på att bygga om i gallerian här i stan så imorgon öppnar hemtex igen så jag får kolla där då.
Men jag hittade två små handhanddukar, vi har dusch handdukarna men dme små var slut sist, äntligen fanns två iaf. Det är ju finast om man har samma till händerna som till duschen. Sen hittade jag två vita plädar till vardagsrummet.

Små vovvarna mår fint och busar och står i som vanligt.

Inga kommentarer: