2007-07-17

Tvååker


Det här med bilderna i bloggen är lite knasigt, jag glömde lägga in dem först och sen texten. Vet ej hur man flyttar om dem efteråt, varför dem inte hamnar i texten där man lägger dem men men.
Tack Carl och Emma för bilderna=)






Hej allihop
Kl 05,00 i Fredes morse blev jag och Armani hämtade av Marjo och min syster och deras kineser.
Så vid halv fyra tiden började vi göra oss klara, men vid den tiden brukar vi lägga oss så jag sov aldrig något den natten. Så 36 timmar var jag och Armani vakna men det funkade det med=) Det var lite halvdant väder men det funkade. Armani fick en 1 kv och blev 2 i kk.
Dagen efter var det dags igen och då regnade det tyvärr.
Även denna dag 1 kv 2 kk med CK. Så vi är jättenöjda.

Här är lördagens kritik

"Very alert. Correct in head and expression. Strong bone, Well angulated. Compact body. Plenty of coat with good texture. Moves correct in rear, slightly unsaund in front"

Jättenöjda med den fina kritiken.
Kramiz



1 kommentar:

Hanna sa...

Hej! Va kul att det gick så bra..fy va fiiint han står lillkillen! :-D Avundsjuk på hans jättepäls också haha. HOppas allt är bra o att du fick sova ut...ja skulle hellre va vaken så länge i stärck än att behöva gå upp varje morron klockan 6halv 7 :-D hehe

Ha de så fint o krama armani grattis från mig till den fina kritiken o till CKt o andraplatserna.
/Hanna