2007-07-30

Emil i Lönneberga


Får man inte bada utomhus så får man väl bada inomhus. Det var ju faktiskt lite soligt ute, det är ju trots allt "sommar" Eller???


Sedan så kan man somna i "badet" och relaxa lite.


Men så här fin är jag när jag inte badar, vilket inte är så ofta eftersom jag helst tar ett dopp var da. ( Har även lärt "lillasyster Bäbis" att bada). Vilket inte var så omtyckt av Husse & Mamma.

När jag och syrran har våra badlekar och bus brukar mamma och husse ropa Emil.
-Assåå jag fattar inte varför de ropar EEEEEEEEEEmmill jag heter ju faktiskt Adidas. Men mamma och husse brukar berätta för mig att det finns en liten människopojke som heter Emil och han minsan hittade på en massa hyss var dag. Men jag hittar då inte på en massa hyss. Jag har bara gjort en minigolfbana på baksidan och rensat lite i blommorna, visserligen de där färgglada blommorna så de säger att de döpt mig fel.

Många regniga hälsningar Adidas alias "Emil i Lönneberga".

1 kommentar:

Anonym sa...

*skratt*
Adidas i ett nötskal!!!
Han e ju bara fööör go lilla snutten..