2009-10-18

Växer

Alanya
Valparna växer och frodas. lilla Alanya är redan 10 v gammal, gud så snabbt tiden går. Änsålänge är hon ingen stor tjej, bara 800g tung, är jag förvånad?! Nej!! Här hemma tycks många pommar bli små....fast jag tror nog hon växer till sig sedan.. = )
Aimee och Kotten är riktga vildungar, dem härjar runt med varandra mest hela tiden, drar och sliter, låter som dem ska bita ihjäl varandra *S* Efter ett tag så kryper dem ihop tillsammans i sitt lilla "hus" och myser...då jäklar är dem kompisar igen=) Så söta är dem.
Ute börjar det bli så kallt usch jag hatar vintern...vill ha sommar el iaf vår. Jag blir så stel och får så ont i kroppen när det blir kallt, det är så jobbigt.
Annars flyter dagarna på som vanligt med alla hundar och valpar. Det ska matas, kissas, tränas och lekas *S* Alanya är duktig på bordet men de små vildbasarna har jag inte fått fason på ännu, ibland undrar jag om det alls kommer gå hehehe Tur att dem bara är 7,5 v ännu så vi har ju tiden för oss ännu=)
Tjingeling

1 kommentar:

Anette sa...

Godmorgon!

Så söt hon är lill tjejen och mycket päls :)
Kollade Lavas vikt vid 10 v och hon vågde 780 då. Hon är tio månader nu och väger någonstans mellan 1600 & 1700 gr.
Gicj det bra att lämna ifrån sig Sky i går ? Har du sett att han har fått en egen sida nu ?
Kram Anette