2008-08-12

Utmanad

Läste Hannas blogg där hon utmanat sig själv att svara på lite frågor och såg att hon utmanat mig att göra detsamma. Så här kommer mina svar på frågorna....

Tre saker jag gör när jag vaknar..
*Hoppar i shorts och T-shirt
*Släpper ut hundarna
*Springer på toa *L*

Tre saker jag måste ha under dagen...
*Hundpussar såklart
* Datorn annars får jag krupp
*Tv så jag kan se Days of Our Lives (Våra bästa år)

Tre personlighetsdrag...
*Omtänksam
*För snäll...svårt att säga nej
*En bra lyssnare

Tre saker jag gärna ägnar mig åt...
*Hundarna och allt som hör till
*Surfar på datorn
*Shoppar

Tre saker jag är rädd för...
*Att något ska hända någon familjemedlem
*Att något ska hända hundarna
*Fästingar

Något jag drömmer om...
*Att någon gång ska det födas någon liten vacker tik el hane här hemma som kammar hem ett championat=)))

Känner sig någon manad att själv svara på dessa frågor så är ni välkomna att göra det i eran blogg=)

XO XO / Therese

1 kommentar:

Anonym sa...

ah kul du svarade :-D