2009-11-20

Boktips??

Är det någon som har lite boktips till mig?
Jag älskar att läsa och innan kunde jag läsa en bok per dag men jag har inte läst så jättemycket på ett tag tyvärr men nu har jag börjat igen. Men det står rätt still i huvudet nu på vad jag ska läsa, har inte så stor koll på allt bra som kommit ut. Tänkte att ni kanske kan ge mig lite tips?

Jag har läst Marley och Jag och den var fantastisk.
Jag är väl väldigt efter men jag har precis plöjt igenom, Gömda, Asyl, Mias Hemlighet och Mias Systrar.
Så nu har jag inget att läsa mer så jag har precis beställt hem, Emma, Mias dotter och Saknad av Cathy Glass.
Har även tänkt läsa El Choco-Svensken i Bolivias mest ökända fängelse. Hoppas på att få tag i.. Glöm att ni har en dotter, men den hade utgått hos Adlibris.

Vet att många rekomenderar , Pojken som kallades Det men de har jag läst.

Så snälla ge mig lite tips på böcker jag inte får missa =))

1 kommentar:

Anette sa...

Hej !
Tips från Kalix har du läst millenium triolgin med män som hatar kvinnor osv om inte gör det.
Åsa Larssons böcker är oxå bra.
När blodsbanden brister är så bra men hemsk kommer inte ihåg författaren. Jag tycker även om författaren Maria ljugstet.