2009-06-07

Bloggtorka

Idag har det varit jättedåligt väder men annars så har det varit rätt så ok med mycket sol, perfekt grillväder då. Häromdagen grillade vi mumsiga grillspett=)

Annars har jag bloggtorka och har inget roligt att blogga om tyvärr, mitt liv är inte så händelserikt *S*

Städade och tvättade en massa igår, gud vad tråkigt det är att hänga tvätt på tork och sedan hänga tillbaks det i garderoben, det måste vara något av det tristaste som finns. Sen är det ju aldrig kul att städa och springa runt för jag vet ju vad det innebär sen, ont, ont ,ont, i rygg, ben, rumpa, armar, ja överallt *suck* Kom knappt ur soffan sen på kvällen när jag satte mig för att vila.

Annars så löper även Tindra så Jamie är gnällig haha Jättetomt med bara 5 hundar hemma, fast på ett sätt om jag är ärlig så är det rätt lugnt och skönt *S* Fast man saknar ju de små liven och snart kommer dem ju hem igen, sen är det bara lång väntan där man hoppas, hoppas, hoppas

Idag har jag bakat morotskaka för första gången *mums* den blev helt perfekt. Gud vad det är gott, jag tror jag kommer få dille på det. Inte bra inte för vikten , fast jag var ju smart som gjorde sallad till middag så visst vägs det upp då?! *L*

Annars så har vi självklart varit och röstat till EU valet, ska springa och tittat på valvakan hur det går, innan hade dem nästan räknat klart så det kanske dem har nu. Inte för jag är så insatt el sådär jätteintresserad, men man får försöka hänga med lite=)

Tjingeling

Inga kommentarer: