2007-05-26

Stamtavlenamnen klara


Vi har bestämt valparnas stamtavlenamn nu. Chutney kommer heta
Woolly Wonder´s Mango Chutney och Bäbis
kommer heta Woolly Wonder´s Curry Mandalay

Idag har vi tagit lite kort på valparna. Här sitter Chutney och bekantar sig med trimbordet. Lite högt är det allt.



Ok vi övar väl att stå lite då. Söta lilla tjejen.



Ja det var inte så farligt, du behöver inte hålla i mig så mycket mamma.





Oj släppte du mig helt!?




Titta jag kan själv, det var ju inte så farligt.
Chutney var jätteduktig, en riktig liten sötnos.
Nu är dem snart 6 v

Här kommer Bäbis
Usch vad högt det är.
Bäbis vill inte riktigt stå, men hon är lika söt för det.


Ok sitta kan jag väl göra själv då.

Nu börjar hon bli modig. Nu sticker jag detta var tråkigt.
Hej då

Inga kommentarer: